فاجعه ...

^^^^آسمون گوش کن صدامو دلم گرفته^^^^

دلم رو یکی از این آدم های روی زمین شکست و رفت

فاجعه ...

 

 به تو عادت دارم، مثل پروانه به آتش، مثل عابد به عبادت

 

 

و تو هر لحظه که از من دوری، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

 

 

در کتاب احساس واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

 

تو توانایی آنرا داری که به این فاجعه پایان بخشی.



نظرات شما عزیزان:

زهرا15
ساعت21:13---19 مهر 1393
به منم سر بزن موفق باشی...
love890.lxb.ir


افزایش پیچ رنک در گوگل
ساعت15:27---18 تير 1393
با سلام....
کد نویسان مجرب ایرانی,کد جاوا ـی برای شما آماده کردند که با استفاده از آن بازدیدکننده سایت خود را دقیقا دوبرابر میکنید
لطفا به ما سر بزنید.مطمعن باشید پشیمان نخواهید شد.

گروه نرم افزاری HSB


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 15:18 ] [ دل شکسته ] [ ]